FAQ

Is het ook mogelijk om glutenvrij bij jullie te eten?

  • Er staan uiteraard glutenvrije opties op het menu.

Ik ben allergisch, kan ik bij jullie komen eten?

  • De bediening hoort graag van u of u allergisch bent, dan kan de keuken hier zonder probleem rekening mee houden.

Wanneer en hoe moet ik reserveren?

  • We raden u aan om zo tijdig mogelijk te reserveren. Een week van tevoren is meestal voldoende, maar bepaalde dagen kunnen drukker zijn dan andere. U kunt telefonisch reserveren, of via de website.

Kan ik met een grote groep komen dineren?

  • Als u met een grote groep wilt komen, horen wij graag telefonisch van u. Op deze manier kunt u reserveren en kunt u uw wensen vooraf doorgeven, zodat u zorgeloos van uw diner kunt genieten.

Waar kan ik parkeren?

  • U kunt in de straat naast het restaurant betaald parkeren. Op ongeveer 300 meter afstand kunt u gratis parkeren.

Kan ik met mijn kinderen komen eten?

  • Het restaurant heeft geen kindermenu. Uiteraard kunnen wij wel iets apart klaarmaken voor uw kinderen, mocht dit nodig zijn.

Heeft het restaurant een terras?

  • Het restaurant heeft een terras aan de Oude Maas. Op mooie dagen bent u hier van harte welkom.

Op welke manieren kan ik betalen?

  • U kunt met contant geld, pinpas en creditcard betalen.

Mijn vraag staat hier niet bij, hoe kan ik die stellen?

  • U kunt uw vraag altijd stellen doormiddel van een email, of via de website. Ook staan wij u graag telefonisch te woord.